Xdream - esimene ja raske üritus

Esmaspäeva õhtu on paras aeg teha pühapäevasest Xdreamis Sakus kokkuvõtteid ja analüüse. Sest veel eile ei oleks ma suutnud neid ridu niigi pikaks venitada. :)

Esiteks:
See oli minu esimene seiklusspordiüritus ja mis seal siis juhtuma hakkab oli vaid ähmane ettekujutus räägitust. Jüriöö jooksu ja Xdreami nädal oli mõnus spordivaba puhkenädal, mis kindlasti ühelt poolt aitas ja teiselt poolt takistas. Puhkus kulub alati ära, kuid korra oleks võinud saalihoki pooleteisetunnile lisaks ikkagi liigutada, kui Saaraga jalutuskäigud välja jätta. Aga see selleks, ettevalmistus oli nagu oli ja ega ta eriti paremaks selle nädalaga saanud küll minna.

Võistlusest:
Esimese ülesandena pidime A3 puzzle kokku panema (foto autor - Tõnu Kits) ja me Aloga märkisime oma kaartidele punktid sellelt kokkupandud puzzlelt. Ca 13 minutit pärast stardipaugu kõlamist tormas meie võistkond (Outline) teele. Esimesed punktid tulid ilusasti, kuid 4-st  5-sse tuli viga sisse ja sinna võis jääda oma 5 minutit küll. Esimese rattavahetusega olime liidritest ca 20 minu maas ja asusime 74 kohal. Kanuuetappi 34. aeg tõstis meid üldarvestuses 50-ks. Kanuuetapil valisime taktika, et Alo jooksis 2 viimast punkti (9 ja 10) kuni meie Heikiga tagasi aerutasime. Jõudsime ca 10 min varem kohale, kuid kindlasti kiiremini kui oleks kõik need kanuuga võtma pidanud. Tugev tuul ja lainetus segasid tugevasti kanuu juhtimist ning see oleks ajakulu veelgi suurendanud. 
Lisaülesandeks olnud liivakottidest iseseisva vähemalt 1,5m torni ehitamisega ja kottide tassimisega saime 4 minutiga hakkama ja ala 25 aeg tõstis meid 44-ks. Seejärel oli vaba valik ja liikumisviis. Kuigi Alo ja Heiki oleks eelistanud "rattapunkti" (73), siis minu otsusel võtsime selle asemel rabapunkti. Liidritest jäime 10 min maha ja kokkuvõttes langesime 39-ks. Kuigi see rabapunkt kurnas ja oli Heikile kõige raskem, siis tagantjärele tark olles oli see minu arust siiski parem lahendus kui selles tohutus küljetuules edasi-tagasi rattast sõita, sest minu "rattajalg" oli selleks ajaks juba pehme ja see etapp oleks vähendanud minu suutlikust hiljem. Järgnenud rattaetappiga kerkisime üldarvestuses 32-ks (etapi 13 aeg) ning jätkasime kaevikujooksu lisaülesandega. Olen kindel, et oleksime seda suutnud kiiremini läbida kui 14 ja poole minutiga, kui meie ees ei oleks olnud ühe aeglasemat meeskonda, kuid kuna kaevik oli kitsas ja risu täis ei hakanud ma ka trügima seal. Kaevikuetapi lõpuks olime veel ühe koha tõusnud ning alustasime jooksuosa 31-na. Suundorienteerumisena toimunud jooksuetapp kulges edukaks ning etapi 8 koht kergitas meid üldkokkuvõttes 24-ks. Viimasel rattaetapil olin mina juba täitsa läbi. Käed ei jõudnud enam lenksust kinni hoida ja jalad töötasid vaid autopiloodina. Õnneks suutsin kõige selle juures ära hoida ühe eksimuse, mille Alo tahtis teha ja Heiki oleks kohe kaasa läinud. Korra küll mõtlesin juba, et kas ma olen end nii soodaks sõitnud, et ei näe enam punkti kaardil / mul pole seda punkti kaardil / või ma lihtsalt ei saa enam aru kus ma kaardil olen. Õnneks oli mul õigus ja see viga jäi tegemata. Päästev finiš saabus 4 tundi 15 minutit ja 37 sekundit pärast stardipauku.

Üldist:
Arvasin, et ega see lihtne ei saa olema - ja ei olnud ka. Eriti mulle, kes ma olin enne seda vaid 20 km rattaga sõitnud. :) Kokkuvõttes aga võin lugeda oma ja meeskonna tulemuse heaks, kuigi ma usun, et oma 10-15 minutit oleks suutnud me parema juhuse/õnne/oskuse korral paremad olla. Oleksid, aga spordis ei maksa ja 21 koht on tõsiasi - hea ju seegi, et trahvid tulemata jäid.

Kaarti koos minu ja Heiki tuletatud trajektooridega saab juba igaüks vaadata. Alo jooksupunktid kanuuraja lõpus võib igaüks ise tuletada, kuid minu GPS jälg on siin. Kel huvi suurem, siis tulemused on üleval Xdream lehel ja meie võistkond on B rajal Outline nime all.

Järgmine etapp Tamsalus jääb vahele (jagasime 4-kesi ära, nii et igaüks saab osaleda 3. etapil) ja seega osalen 31.07-01.08 Karula öisel etapil. Tamsalus olen toetusmeeskonnas ja äkki fotograafina.



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valijakompass

Vaata ja sa märkad!

Montenegro ja Albaania