Aastahitt 2009

Juba aastaid korraldatakse raadiotes aastahiti valimisi. Vanim peaks olema R2 Aastahiti valimine. Seekordne R2 kuulajate lemmik aastahitina (Koit Toome "Kaugele siit") ei olnud kuidagi minu aastahitt. Õnneks avastasin täna, et raadio Elmar valis ka aastahitti ja see hitt on juba ka mulle meelepärasem - Jaan Tätte kirjutatud ja Liisi Koiksoni ning Marko Matvere esitatud laul “Tuulevaiksel ööl”. Vot see annab juba aastahiti laureaadi tiitli välja.

“Tuulevaiksel ööl” teab enamik inimesi ja suudab seda ka kaasa laulda ning seda lauldes ja tantsupidu meenutades tuleb kananahk ikka veel ihule. See tunne kuidas me sealt staadioni ääristavate puude alt viimastena tulema hakkasime ja kui staadioniväravast sisse astusime ning seda massi murul üksteisele vastu jooksmas nägime - võimas!

Seega on vähemalt Elmari kuulajaskond teadlik, mida tähendab aastahitt! Ja kõigele lisaks esitas R2 unistuste bänd just tuulevaiksestööst oma versiooni R2 AH2009 auhinnagalal!

Kommentaarid

Murks ütles …
Ehee, kusjuures mul polnud sellest Koit Toome laulust aimugi... Kohe tundsin, et elan kusil kaugel :S
Kuigi, ma ütlen küll... Kehva laul teine. Olen nõus, et Tuulevaiksel Ööl on märksa parem!!!!

Populaarsed postitused sellest blogist

Valijakompass

Vaata ja sa märkad!

Montenegro ja Albaania