Uus sportkell minu randmel

15. veebruaril sain oma postkasti kirja "Traxmeet Competition* Congratulations You are winner!". Loomulikult ma vastasin sellele, sest kunagi 2009. a. lõpus oli http://traxmeet.com/eng/index_en.jsp lehel võimalus võita omale FRWD spordikell. Täitsin vajalikud lüngad ning "teatasin" oma osalusest. Olin juba selle loosi ammu unustanud ning seda suurem oli mu üllatus kui veebruari keskel mulle selline kiri postkasti potsatas.

Veidi taustast:
Traxmeet on virtuaalne treeningpäevik, kuhu saab üles laadida erinevatest sportkelladest oma treeningud. Samas saab kõik ka käsitsi sisestada. Kuna seni mul puudus sportkell, siis kasutasin seda lehte manuaalsena treeningute sisestamiseks.
FRWD on kõige arenenum sportkell maailmas, mis salvestavad kogu olulist teavet Teie sportimise kohta: distants, kiirus, marsruut, südame löögisagedus, kõrgus ja näitab neid reaalajas.

Ja minu FRWD W400 potsatas mulle eelmisel nädalal koju. Laupäeval (06.03) toimunud räätsamatkal Kõrvemaal testisin seadme ka esimest korda ära. Tulemused leiad siit!

Igaljuhul on see järjekordne kinnutus, et kui ei proovi, siis ei ole ka võimalik midagi võita. Isegi Bingoloto nurkademäng eelmisel nädalal summeeris mulle 160 krooni. :):):)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Valijakompass

Vaata ja sa märkad!

Montenegro ja Albaania