1 sekund rumalust maksab vahel valusasti kätte!

Esialgu väike pildislaidishow:




Kõik pildid (v.a kummikupildid) on pärit Google pildid otsingust!

Ehk siis kokkuvõtvalt: ärge saagige pikilauda, kui peate lauda kinni hoidma iseenda jalaga! Vaid sekund enne sae tungimist jalga ma mõtlesin hetkeks, et see vist pole päris hea tegu, mida ma teen - kuid vaid mõttevälgatuseks see jäigi. Nüüd olen järgmised 3 nädalat kipsis ja loodan, et suure varba sirutajakõõlus selle ajaga ilusasti kokku kasvab ning saehaav vahepeal ära paraneb ja mädanema ei lähe.

PS! Ma olen siin ja ei lähe vahepeal kuhugi! :)

Kommentaarid

Murks ütles …
Vääääääää! Sa oled ikka rõve!
"Miks ta küll niimoodi tegi? Pisikesel nüüd kõik suud ja silmad mulda (loe:kipsi) täis!"

Populaarsed postitused sellest blogist

Valijakompass

Vaata ja sa märkad!

Montenegro ja Albaania