Tallinna MV orienteerumises

Kolmapäeval, 03.06.2009, toimub Kõrvemaal Tallinna lahtised lühiraja meistrivõistlused orienteerumises. Kuna juba 3 aastane orienteerumis-staaž õlgadel, siis otsustasin ka proovida ära, mida tähendab joosta võistlustel. Kuna kogemus puudub, siis ei oska midagi ennustada. Arvestades raja pikkust ja KP-sid (5920m 25KP), siis väga hull ei tundu olevad. Küll aga on Kõrvemaa maastik veidi erinev Tallinna tavapäevakutest. Loodetavasti ei eksi hapnikuvõlgades olles ära ja saan ikka lõpuprotokolli aja kirja. Koht ei olegi oluline, tähtsad on osalemine ja enese proovilepanek.

Pealegi on osalejaid 21A klassis tervelt 24 ja mina mahun kahe kogenud Saue Tammed´e liikme vahele oma stardijärjekorraga, mille leiad siit. Soovige siis kõik mulle okast päkka ja loodetavasti on mul ühtteist kirjutada ka peale võistlust.

Aga seniks - kõik orienteeruma!

TULEMUSEST!
Teen siis väikese kokkuvõtte. Kõigepealt saavutasin 28 osaleja seas 24 koha. Protokolli leiad siit!

Aga võistlusest lähemalt. Kõigepealt avastasin end taas olukorrast, kus esimese 5-6 punktiga suudan ma ikka tohutu aja kaotada ja kõige suuremad kaotused kipuvad tulema kõige lühematel lõikudel. Linnulennult oli rada 5,92 km ja mina suutsin silgata 8,22 km - ikka päris palju rohkem kui mõistlik oleks olnud. Ahjaa - kui ma metsast välja tulin, olid juba kõik mitte ainult rajalt tagasi jõudnud, vaid ka juba lahkuda võistluspaigast, mis ühelt poolt on täiesti mõistetav, kuna olin hiline startija, jooksin päris kaua ja kõige pikemal rajal.

Hilisema analüüsina olen tähelanud, et peale seda kui soetasin omale kompassi ei lähe orienteerumine enam nii libedalt. Lihtsad eksimused kipuvad sisse tulema. Ilma kompassita joostes oli kogu tähelepanu maastiku ja kaardi "kokku panemises", siis kompassiga kipun suuna paika panema ja maastiku nagu enam ei märka! Niisiis on nüüd juunikuu plaan saada kompassi ja visuaalse maastikuanalüüsi koostoime tööle ja toimima.

Seega okkad päkka ja päevakutele.

Kommentaarid

Murks ütles …
Jookse, jookse, hüppa!

Käisime eile Põlvakatel. Tundus, et nii Kusta, Olle kui ka Pille said kohtuava kogemuse osaliseks. Mul nii hull polnud. Ikka tavaliselt ekslen :).

Igatahes, sport võidab!

Populaarsed postitused sellest blogist

Valijakompass

Vaata ja sa märkad!

Montenegro ja Albaania